26 Mart 2009 Perşembe

HALKTAN BİRİ *

Mabedin projesini görmüş değilim ama duydum.

Törende ilk defa İ. Hoca konuşmalı değil miydi? Hiç konuşmayanlardandı o.

Millet vekilleri önce. Daha öncesinden meclis başkanı vekili. Belediye başkanı ve siyasiler konuştular.

Ne oluyor, diye soruyorum. Sesimi ancak kendime duyurabiliyorum. Bir mabedin temel atma töreninde son defa kentin müftüsü konuşuyor ve temel atmayı da son tamamlayan o.

Arabalara binildi gelmek için. Hocam ortada kalakaldı. Onu kimse düşünmedi.

Ben gördüm onu aralarda dolaşırken.

Onu tanımadı kentin vekilleri. Halktan biri sandı ve “amca” diye hitap etti ona bir vekil.

İzzet’e öyle dedim: Beni kimse tedirgin edemez. Ben de dışarıda dururum ama senin kadar değil. Örneğin şu siyasiyi ilk defa görüyorum.

Küçük Bahira bize yaklaştı. Bahira; saf bilincine yüklediklerinin eriyip kaybolmamasını sağlıyor. (Beni tanıyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder